آتش سوزی انبار علوفه در خراسان جنوبی

فرنگی سرپرست ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قاین گفت: شب گذشته آتش سوزی در یک واحد دامداری واقع در نزدیکی علی آباد قاین به مرکز فرماندهی آتش نشانی و سامانه ۱۲۵ اعلام شد که دو تیم از آتش نشانان و یک تانکر پشتیبانی آب، بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.

به گزارش رکنا ، فرنگی افزود: با تلاش مداوم ۶ نفر از آتش نشانان و کمک گرفتن از دو دستگاه تراکتور و بیل مکانیکی برای جدا سازی، آتش پس از ۴ ساعت خاموش شد.

فرنگی بیان کرد: علت حادثه در حال بررسی است، اما گسترش آتش ۳۰ تن کاه و ۱۰ تن یونجه موجود در انبار را کاملا پودر کرد و از بین برد.

آتش همچنان در کمین انبار‌های علوفه غیر استاندارد!

فرنگی سرپرست ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قاین با اشاره به اینکه بیشتر انبار‌های علوفه شهرستان قاین مجهز به کپسول آتش نشانی و اطفای حریق نیستند، گفت: در بسیاری از دامداری‌های شهرستان، اصول اولیه ایمنی در خصوص انبارداری علوفه‌های خشک رعایت نمی‌شود.

او افزود: با توجه به گرم شدن هوا و آتش گرفتن انبار‌ها و مزارع خشک اطراف، حجم آتش سوزی می‌تواند باعث بروز خسارات فراوان به دام‌ها و زیان‌های مالی دامداران شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟