پژو مرد تهرانی در آتش سوزی جزغاله شد + عکس ها

به گزارش رکنا، ساعت ۱۸ عصر روز گذشته ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران پس از اینکه از حادثه آتش گرفتن خودرو سواری توسط تماس شهروندان عبوری در جاده خاوران مطلع شد بلافاصله زنگ ایستگاه ۶۳ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات را به همراه تیم نجات ۱۵عازم جاده خاوران به سمت شرق، روبروی عباس آباد علاقه بند کرد.

محمدرضا ناطقی فرمانده آتش نشانان در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ تصادفی که توسط خودروی یدک کش در حال انتقال به تعمیرگاه بود به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شده و به طور کامل شعله ور بود به طوری که ممکن بود شعله های آتش به خودروی یدک کش نیز سرایت کند.

وی افزود: اولین نیرو بلافاصله پس از رسیدن در مسیر مخالف بی درنگ اقدام به لوله کشی کرده و همزمان با خنک کردن خودروی یدک کش آتش سوزی خودرو را مهار و خاموش کردند. ناطقی تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از کنترل و مهار شعله‌های آتش و جدا کردن آن از خودرو جلویی، به خنک کردن و لکه گیری خودروی سواری پژو ۴۰۵ پرداختند.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی خودروی سواری و تحویل آن به عوامل انتظامی، با ارائه نکات ایمنی به مالک، عملیات خود را پایان دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟