اعترافات 2 موبایل قاپ به سرقت 25 فقره تلفن همراه / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" بیان داشت: پرونده ای با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه با شکایت یکی از شهروندان از طریق کلانتری 118 ستارخان به منظور رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی واصل گردید.

وی عنوان کرد: برابر محتویات پرونده، شاکی اعلام داشته ساعت 15 بیست هشتم فروردین ماه در خیابان جلال آل احمد 2 نفر با یکدستگاه موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه وی را سرقت و متواری شده اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: پس از دریافت پرونده، تحقیقات لازم و بررسی میدانی انجام شد و همچنین سایر وقوعات مشابه نیز مورد بررسی و پرونده های وقوع با شیوه و شگرد مشابه تجمیع و تصاویر زمان وقوع سرقت ها جمع آوری شد. در نهایت با پیگیری های انجام شده و تلاش گارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص هویت سارقان بنام های جبار و ابراهیم شناسایی شدند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در ادامه با هماهنگی و اخذ دستور از مرجع قضائی هر دو متهم که با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در منطقه شهرزیبا و حین زاغ زنی بودند شناسایی، طی عملیاتی ضربتی دستگیر و در بررسی های پلیسی، اظهار داشتند با شناسایی سوژه ها(رهگذران و سرنشینان خودرو) از غفلت مال باختگان و عدم توجه آنها به محیط پیرامون خود سوء استفاده کرده و در موقعیت مناسب اقدام به سرقت میکردند.

سرهنگ اختیاری افزود: با دستگیری جبار و ابراهیم با صدور قرار تامین کیفری از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 34 تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی مال باختگان در اختیار پایگاه قرار گرفتند و در تحقیقات تکمیلی به 25 فقره سرقت به شیوه قاپ زنی اعتراف کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان تاکنون تعداد 15 تن از مال باختگان شناسایی، دعوت و در مواجه حضوری انجام شده ابراهیم و جبار را بعنوان سارقان گوشی های خود شناسایی کرده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟