دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای در تهران / اعتراف به 21  فقره سرقت

به گزارش رکنا،  سرهنگ "دوستعلی جلیلیان " در توضیح این خبر، بیان داشت: ساعت 11:30 دقیقه بیست و سوم آبان ماه ماموران انتظامی کلانتری 130 نازی آباد هنگام گشت زنی در محدوده خیابن رجایی به 2 موتورسوار که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک بودند، برخوردکردند.

سرکلانتر هفتم گفت: موتورسواران به مردی میانسال نزدیک و قصد داشتند که گوشی وی را قاپیده و به سرعت از محل متواری شوند که بلافاصله تیم گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران به تعقیب متهمان پرداختند و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند راکب و ترک نشین موتورسیکلت را دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند، تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از متهمان، تعداد 5 دستگاه گوشی سرقتی از آنان کشف شد.

جلیلیان با بیان اینکه متهمان به همراه موتورسیکلت توقیفی و گوشی های سرقتی به کلانتری منتقل شدند، ادامه داد: متهمان در کلانتری به 21 فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سر کلانتر هفتم افزود: در گام بعدی ماموران کلانتری نازی آباد موفق شدند مالکان گوشی های سرقتی را شناسایی و برای شناسایی متهمان به کلانتری دعوت شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان اظهار داشتند: مدتی است که با همکاری یکدیگر با استفاده از مورتورسیکلت فاقد پلاک موبایل قاپی می کردند.

وی گفت: کشف جرئیات پرونده و شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟