دستگیری 2 موبایل قاپ با 28 فقره موبایل قاپی در تهران

سرکلانتر هفتم پایتخت با اعلام این خبر گفت: در این رابطه شناسایی ودستگیری مالخران گوشی های مسروقه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در توضیح این خبر، گفت: از اوایل امسال پرونده های مشابهی با عنوان موبایل قاپی توسط دو موتور سوار جوان در کلانتری 109 بهارستان تشکیل و بررسی موضوع دراختیار تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع قرار گرفت.

تردد موبایل قاپ در قهوه خانه خیابان جمهوری

این مقام انتظامی با اشاره در رصد های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یکی از متهمان شناسایی شدند، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی شد و مشخص شد متهم به طور مستمر در قهوه خانه ای در حوالی خیابان جمهوری تردد می باشد.

وی عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، و ماموران موفق شدند متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به کلانتری 109 بهارستان انتقال دهند.

فروش موبایل های سرقتی به مالخران در محدوده شوش

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه متهم در کلانتری بهارستان به 28 فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف کرد، تصریح کرد: همچنین متهم اقرار کرد که گوشی های سرقتی را به مالخران گذری در محدوده شوش فروخته است.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم دوم پرونده در محدوده شهر ری شناسایی و ماموران کلانتری موفق شدند در دومین عملیات پلیسی وی را دستگیر کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مالخران اموال سرقتی در دستور کار قرار دارد، گفت: متهمان علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟