وحشت زنان تهرانی از سایه این 2 جوان / اعترافات هولناک از موبایل قاپی

 رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 موبایل قاپ و کشف 10 فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ کارآگاه" خیرالله دولتخواه " گفت : با توجه به افزایش وقوعات سرقت به شیوه قاپ زنی تلفن همراه در مناطق غرب و جنوب غرب تهران، مراتب بصورت ویژه برای کشف موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار می گیرد.

به گزارش رکنا ، وی با اشاره به اینکه در رصد های اطلاعاتی و پالایش تصاویر به دست آمده از سارقان، افزود : مشخص شد که سرقت ها توسط 2 موتورسوار انجام شده است، گفت: تصویر واضحی از سارقان در اختیار کشت های انتظامی پلیس آگاهی و کلانتری قرار داده شد که نهایتاً یکم تیرماه ماموران گشت کلانتری 119 مهرآباد موفق به دستگیری هر دو متهم بنام های محمد و رحیم می شوند و به دستور مقام قضائی تحویل پایگاه پنجم پلیس آگاهی می نمایند.

دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای در تهران / اعتراف به 10 فقره سرقت

سرهنگ دولتخواه گفت : در ابتدا از متهمان پرونده بازجویی انجام که هردو منکر ارتکاب سرقت شدند لیکن پس از مواجه شدن با ادله و اسناد موجود ناچاراً لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب بیش از 10 فقره گوشی تلفن همراه به ارزش 50 میلیون تومان اعتراف می نمایند .

سرهنگ دولتخواه تصیح کرد: یکی از متهمان در بازجوئی های پلیسی اظهار داشت، بیشتر سرقت ها را از بانوان انجام داده ام و گوشی ها را پس از سرقت در حوالی خیابان شوش به دستفروشان فروخته و پول حاصله را بین خود تقسیم می کردیم .

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت : در پیجویی کارآگاهان و حسب اعتراف محمد و رحیم، محل های سرقت و تعدادی از مال باختگان شناسایی و پس از تکمیل تحقیقات با توجه به سابقه دار بودن متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟