واژگونی وحشت آور در بزرگراه آزادگان / راننده خواب بود که کامیون چپ کرد

سرهنگ محمد باقر پور از واژگونی کامیون با بار در بزرگراه آزادگان به علت خواب آلودگی راننده آن خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمد باقرپور" ضمن اعلام این خبرگفت: در ساعت ۰۵:۳۰ صبح امروز در مسیر لاین سرعت مسیر آزادگان به شرق ابتدای شهید رستگار یک دستگاه کامیون حمل بار گِل که در این مسیر در حال حرکت بوده به علت خستگی و خواب آلودگی از مسیر خارج شده و پس از برخورد با جداول کناری بزرگراه واژگون می‌شود.

سرهنگ باقرپور ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله کارشناس و تیم گشتی منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

کامیون واژگون شده با جرثقیل به حالت عادی بازگشت

وی گفت: همچنین با حضور جرثقیل سنگین پلیس راهور و تلاش‌های بی وقفه و زیاد راننده جرثقیل در موقعیت این حادثه، کامیون به حالت عادی و به کنارراه منتقل شد و ترافیک به حالت عادی بازگشت.

وی افزود: با توجه به پخش شدن بار این کامیون که گِل بوده و به خاطر لغزنده شدن سطح راه تیم‌های راهور منطقه ۲۶ در این محدوده مستقر شده و به هدایت دیگر خودرو‌ها با علامت دادن توسط راکت و دست مانع از بروز حادثه‌ای دیگر شدند.

راننده کامیون در بزرگراه آزادگان مصدوم شد

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدوم این حادثه که راننده کامیون بود، به مداوای سرپایی راننده کامیون پرداختند.

سرهنگ باقرپرو در خصوص علت این تصادف ، گفت: علت واژگونی کامیون، خستگی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می‌باشد.

وی از رانندگان خواست: قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشند و در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آن‌ها از رانندگی منحرف شود خودداری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟