به گزارش رکنا،سیروان فتاحی شامگاه دوشنبه اظهار داشت: یک نوزاد در داخل کیسه زباله و بدون لباس در نزدیکی مسجد امام غزالی در شهرک دانشگاه این شهر پیدا شده است و با اعلام آتش نشانی سریعا نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: مردم این محله با دیدن این نوزاد که وضعیت نامناسب و تنفس ضعیفی داشت سریعا با آتش نشانی تماس گرفتند و در نهایت تیم های اورژانس نوزاد را به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال دادند.

فتاحی با بیان اینکه والدین در بدو تولد این نوزاد را در کیسه زباله رها کردند، افزود: با انتقال این نوزاد به بیمارستان امام خمینی (ره)، وضعیت و سطح هوشیاری بسیار ضعیف بود و هم اکنون وضعیت وی نامناسب است.

مسوول اورژانس و فوریت های پزشکی سقز یادآور شد: بعد از انتقال این نوزاد به بیمارستان، نیروهای آگاهی و پلیس در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده اند. دی ماه گذشته نیز در سقز یک نوزاد سه ماهه در مقابل درب یکی از واحدهای بهزیستی این شهر رها شده بود که تحت مراقبت مرکز شیرخوارگان قرار گرفت.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟