بازداشت کلاهبردار حرفه ای در زنجان / او شگرد خاصی داشت

کلاهبردار حرفه‌ای با شگرد کپی کارت بانکی در زنجان دستگیر شد.رئیس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری متهم کپی کارت‌های بانکی شهروندان خبر داد.
محمدعلی آدینه‌لو امروز اظهار کرد: برابر گزارش واصله مبنی بر تردد فردی مشکوک به طلا فروشی و صرافی‌ها و قصد خرید با کارت‌های بانکی افراد غیر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی کارشناسان پلیس فتا متهم به هویت معلوم پس از شناسائی با هماهنگی قضائی دستگیر و از متهم تعدادی کارت بانکی به نام افراد دیگر کشف شد.
آدینه‌لو گفت: با وجود اظهارات ضد و نقیض متهم دستگیر شده معلوم شد متهم به جرم کپی کارت بانکی (اسکیمینگ) تحت تعقیب پلیس فتا در یکی از استان‌های همجوار بوده و با ترفندهای مختلف پس از اخذ کارت بانکی و رمز آن از شهروندان اقدام به سرقت وجوه و خرید از طلافروشی و صرافی‌ها می‌کند.
وی با اشاره به اینکه متهم پس از اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد، اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌شود، در هنگام خرید، به هیچ وجه کارت عابر بانک و رمز را به فروشنده تحویل ندهند و هرگونه پرداخت وجه از طریق کارت بانکی را شخصا انجام دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟