دستگیری اعضای باند کلاهبرداری و پولشویی میلیاردی در زنجان

به گزارش رکنا،  سردار رحیم جهانبخش افزود: کارشناسان پلیس فتا زنجان با رصد و پایش‌های شبانه‌روزی فضای مجازی و دریافت گزارش های مردمی، از فعالیت یکی از متهمان سابقه‌دار در جرم برداشت غیرمجاز و کلاهبرداری مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

انهدام باند پولشویی در زنجان

وی اظهار داشت: پس از تحقیقات فنی و پلیسی، عامل اصلی باند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد و در بازرسی از حساب های بانکی نامبرده مشخص شد در طی ۴۵ روز بیش از ۲ هزار تراکنش مالی در بستر سایت‌های غیر مجاز انجام شده است.

جهانبخش افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه لپ تاپ، چهار عدد سیم کارت، سه عدد فلش مموری و پنج فقره کارت بانکی به اسامی افراد مختلف، به دست آمد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس فتا زنجان، مشخص شد متهم با همدستی چند فرد دیگر با تشکیل آی‌دی با نام‌های مستعار در فضای مجازی و سوءاستفاده از کارت‌های بانکی افراد غیر، با تطمیع و پرداخت مبالغ به صاحبان کارت‌های بانکی اقدام به کلاهبرداری و پولشویی کرده‌اند.

جهانبخش با اشاره به دستگیری چهار نفر از اعضای این باند کلاهبرداری و پولشویی، اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد گردش مالی بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال از سوی متهمان، کلاهبرداری و پولشویی صورت گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟