این یک معجزه بود! / بی خانمان ها فرشته نجات شدند + فیلم
حجم ویدیو: 3.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا، یک مرد محلی که از ارتفاع ۳۰ متری در منطقه‌ای در ایالت یوتا آمریکا به پایین سقوط کرده بود با خوش شانسی از مرگ گریخت. این مرد ۲۹ ساله هنگام کوهپیمایی در نزدیکی غرب قله Ensign در سالت لیک سیتی به پایین سقوط کرده بود.

این جوان که هویتش اعلام نشده در حالی که به مدت چند ساعت در نزدیکی یک صخره روی کوه گرفتار بود توسط امدادگران نجات یافت. بنا به گفته گردشگران این جوان در محلی متوقف شده بود که فاصله چندانی با لبه پرتگاه در پایین صخره نداشت.

نجات معجزه آسای یک مرد توسط افراد بی خانمان

مرکز آتشنشانی سالت لیک سیتی با انتشار توئیتی ضمن اشاره به نجات این مرد جوان نوشت: «امروز صبح تیم آتشنشانی ما در یک عملیات نجات جان جوانی ۲۹ ساله را نجات داد. این جوان حین کوهپیمایی از ارتفاع ۱۰۰ فوتی به پایین سقوط کرده بود. او دچار جراحت از ناحیه کمر و پا شده بود. این جوان به علت اینکه حین سقوط تلفن همراهش را از دست داده بود به مدت ۵ ساعت در بالای کوه گرفتار شده بود.»

بنا به گفته امداگران این جوان دائما چراغ قوه خود را روشن و خاموش می‌کرد و فریاد می‌کشید. فریاد‌های این جوان به همراه نور چراغ قوه توجه تعدادی بی خانمان را که در نزدیکی محل حادثه زندگی می‌کردند جلب کرد. آن‌ها بلافاصله با مرکز ۹۱۱ تماس و درخواست کمک کردند. امداگران در یک عملیات ۲ ساعته موفق به انتقال مرد حادثه دیده به پایین کوه شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟