حرکات احمقانه مسافر روی بال هواپیما! + فیلم
حجم ویدیو: 4.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

به گزارش رکنا،مسافری که در فرودگاه مک کاران لاس وگاس در اقدامی عجیب سوار بال یک هواپیما شده بود توسط پلیس بازداشت شد. این هوایپما که متعلق به شرکت هواپیمایی آلاسکا ایرلاینز بود قرار بود به پورتلند پرواز کند.

اقدام عجیب این مسافر که هویتش اعلام نشده موجب تاخیر در پرواز این هواپیما شد. این اتفاق در ساعت ۱.۳۰ دقیقه بعدازظهر روز شنبه به وقت محلی رخ داد.

حرکت روی بال هواپیما (2)

یک کاربر توئیتر با نام «ایرین ایوانز» ویدئویی از این اتفاق را با تلفن همراه خود تهیه و در توئیتر منتشر کرد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد این مرد را در حال قدم زدن روی بال هواپیما نشان می‌داد. در این ویدئو این مرد در حالی که سوار بال این هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شده است دیده می‌شود.

حرکت روی بال هواپیما (1)

پس از این اتفاق پلیس فرودگاه وارد عمل شد و تلاش کرد تا این مرد را به پایین منتقل کند. در تصاویر منتشر شده دو مامور پلیس فرودگاه در تلاش برای پایین آوردن این مرد دیده می‌شوند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا این مرد توسط پلیس بازداشت و به بازداشتگاه منتقل شد. ماموران پلیس پس از آنکه این مرد روی دماغه هواپیما لغزید توانستند او را دستگیر کنند. گفته می‌شود این مرد ابتلا به بیماری روانی بوده است.

گفتنی است؛ سرانجام پس از چهار ساعت وقفه هواپیما به مقصد تعیین شده پرواز کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟