دستگیری 3 زورگیر سرشناس تهران / 22 فقره زورگیری در پرونده سیاه شان

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از دستگیری 3 زورگیر محله های غرب و جنوب غرب تهران با 22 فقره سرقت خبر داد و گفت: کلیه مال باختگان شناسایی شده اند.

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "خیرالله دولتخواه"  گفت: با وقوع چند فقره زورگیری توسط 2 موتورسوار در محدوده جنوب غرب تهران، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه پنجم پلیس آگاهی بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران افزود: بررسی های پلیسی نشان از این داشت، سرقت های با یک موتورسیکلت طرح هندا انجام شده است که سریالی بودن سرقت ها محرز و کارآگاهان به دست آوردند که در تمامی سرقت ها 2 موتورسوار از عابران پیاده زورگیری کرده اند.
وی گفت: کارآگاهان با حضور در محل های سرقت و انجام تحقیقات میدانی، به دست آوردند که 3 سارق با همکاری یکدیگر با استفاده از موتورسیکلت طرح هندا سرقت ها را انجام داده اند و در گام بعدی از تحقیقات پلیسی تصویر واضحی از سارقان به دست آمد.

کشف 22 فقره زورگیری / 3 سارق بازداشت شدند

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی چهره سارقان مخفیگاه هر 3 سارق در محدوده جنوب غرب تهران شناسایی و با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند سارقان را در یک عملیات پلیسی دستگیر و موتورسیکلت مورد استفاده در صحنه سرقت را توقیف کردند.
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران افزود: متهمان به 22 فقره زورگیری از عابران پیاده با همکاری یکدیگر اعتراف و معترف شدند به صورت دو ترکه در محله غرب و جنوب غرب تهران تردد و مال باختگان را شناسایی و مرتکب سرقت می شدند.
سرهنگ دولتخواه گفت: با تلاش مستمر کارآگاهان کلیه مال باختگان شناسایی، محل های سرقت بازسازی و پس از تکمیل تحقیقات، متهمان با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟