ماجرای قربانیان پتوپیچ شده اردبیلی چه بود؟ / فرمانده پلیس راه اردبیل فاش کرد
حجم ویدیو: 31.72M | مدت زمان ویدیو: 00:03:19

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا،حدود ساعت ۱۸ چهارشنبه شب ۴ خودروی (پژو ۴۰۵، زانتیا و ۲ دستگاه وانت نیسان) درکیلومتر ۳۵ جاده اردبیل-گرمی (حوالی شهر رضی) تصادف کردند.

در این حادثه راننده هر دو خودروی نیسان جان خود را از دست دادند و عملیات امدادو نجات و مدیریت تصادف توسط نیروهای مسئول پلیس،هلال احمر و اورژانس از دقایقی بعد از حادثه آغاز شد.

کلیپ جابجایی اجساد

بعد از اینکه صحنه تصادف جمع شد،کلیپی منتشر شد که در آن یکی از هم وطنان ادعا کرده بود انتقال اجساد به کمک اهالی یکی از روستاهای هم جوار صورت گرفته بوده است و ادعا می‌کند هیچ نهادی برای انتقال پیکر متوفیان در این حادثه حضور نداشته است.

اما ماجرا چیز دیگری بود.

واقعیت کلیپ تصادف از زبان فرمانده پلیس راه استان اردبیل

بعد از انتشار این کلیپ،خبرنگار رکنا برای روشن شدن واقعیت این کلیپ،با سرهنگ سید محمد صفوی،فرمانده پلیس راه استان اردبیل تماس گرفت.

وی در توضیح این ماجرا گفت:»ده دقیقه بعد از وقوع تصادف تمام نیروهای امدادی در محل حضور داشتند.دو دستگاه نیسان شاخ به شاخ با یکدیگر برخورد کرده بودند و راننده هر دو خودرو متاسفانه فوت شدند.خودروی زانتیا هم به دلیل عدم رعایت فاصله طولی با یکی از خودروها برخورد کرده بود.»

سرهنگ صفوی در ادامه گفت:«تمامی نیروهای امدادی،امدادگران هلال احمر و اورژانس و شهرداری و راهداری و ماموران پلیس،حسب وظیفه در محل حضور داشتند.اما اهالی شهر رضی با تعصب خودشان و خودخواسته برای کمک به نیروهای امدادی وارد عمل شدند.»

سرهنگ صفوی در آخر خاطر نشان کرد،ورود خودخواسته نیروهای مردمی برای حل سریع تر مشکل تردد در منطقه به هیچ وجه به معنی عدم حضور نیروهای مسئول نبوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 621582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟