کشف حجاب محبوبه بیات خانم بازیگر سرشناس + عکس

محبوبه بیات / به گزارش رکنا ، بازیگر پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون پس از مهاجرت به فرانسه و سکونت در پاریس کشف حجاب کرده و با انتشار ویدیویی نسبت به اوضاع کنونی مردم در ایران انتقاد کرد و خود را همدرد مردم دانست.

بیات

اگر چه محبوبه بیات در سال ۹۳ به فرانسه مهاجرت کرده و در آنجا پناهنده شده بود، با انتشار یک ویدیو انتقادی در روزهای اخیر بار دیگر خبرساز شده است هر چند قبل از این نیز با حضور ویدیویی در یک شبکه ماهواره ای خارج از کشور از خروج خود از ایران خبر داده بود. در ویدیو تازه منتشر شده، محبوبه بیات بدون حجاب ظاهر شده و از حکومت ایران انتقاد می کند.

محبوبه بیات با

فعالیت های هنری محبوبه‌ بیات

بیات در مهرماه سال ۹۳ و در سن ۶۵ سالگی به فرانسه مهاجرت کرد. محبوبه‌ بیات با نام اصلی کلثوم بیات مختاری متولد ۲ اسفند ۱۳۲۸ در شهر مشهد و دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد، وی عضو تئاتر اداره فرهنگ و هنر مشهد از سال ۱۳۵۰ و بعد اداره تئاتر تهران بوده است.

محبوبه بیات

این بازیگر پیشکسوت در سال ۱۳۵۳ با بازی در فیلم «گوزن‌ها» به کارگردانی مسعود کیمیایی وارد سینمای ایران شد و بعد از انقلاب نیز به عنوان بازیگری مطرح به فعالیت‌های خود ادامه داد. بیات بعد از خروج از کشور به انتقاد از حکومت ایران و دفاع از پهلوی پرداخته و از بازی در فیلم های مسعود ده نمکی اظهار ندامت کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟