چاقوکش فراری دماوند دستگیر شد

به گزارش رکنا،سرهنگ حسین فاضلی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: طی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰مبنی بر درگیری با سلاح سرد در مسکن مهر رودهن موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی انجام تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی شد که با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم در باشگاه بدنسازی غیرمجاز خود در حال فعالیت بود که دستگیر و به پلیس امنیت انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: متهم با توجه به مدارک ارائه شده به بزه انتسابی اعتراف نمود و ضمن پلمپ باشگاه غیرمجاز بدنسازی، پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام گردید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برخورد با افراد شرور و بر هم زنندگان نظم عمومی در اولویت‌های پلیس قرار دارد و کارکنان انتظامی شهرستان در برخورد با این گونه افراد از همه ابزارهای قانونی استفاده می‌کنند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۳ فقره سرقت در دماوند

سرهنگ فاضلی در این رابطه افزود: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر آبسرد ، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس کلانتری ۱۳ آبسرد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دماوند بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران این فرماندهی با اقدامات پلیسی موفق شدند سارق مورد نظر را با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی تصریح کرد:در بازجویی بعمل آمده متهم بزه انتسابی خود را پذیرفته و به ۱۳ فقره سرقت از طریق تخریب درب اماکن خصوصی اعتراف کرده است.

سرهنگ فاضلی در پایان خاطرنشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده به همراه لوازم مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟