پسربچه ای که روستا را شوکه کرد / مرگ تلخی که فرشته ساخت! + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 37.16M | مدت زمان ویدیو: 00:02:35

به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، روز عاشورا بود که مهدی حیدری 12 ساله در یکی از روستاهای زنجان دچار حادثه ای تلخ شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

منصور حیدری عموی مهدی در خصوص این حادثه به رکنا گفت: آن روز محمد سوار موتورسیکلت شد و که نزدیک خانه برادرم بود ناگهان تعادلش را از دست داد و به شدت با تیربرق برخورد کرد. برادرم با سروصدای زیاد همسایه ها از خانه بیرون آمد و با بدن غرق درخون مهدی روبه رو شد. برادرم بلافاصله مهدی را سوار خودروی شخصی کرد و به یکی از آمبولانس های اورژانس بین راهی مراجعه می کند. تکنسین های اورژانس درهمان معاینات اولیه متوجه شدند که مهدی به شدت از ناحیه سر دچار آسیب دیده است.

مرگ مغزی پسر نوجوان

وی در ادامه افزود: بلافاصله مهدی را به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل کردند وپزشکان تلاش کردند تا او دوباره سلامتی اش را به دست آورد .اما تلاش های پزشکان راه به جایی نبرد و سرانجام مرگ مغزی پسرنوجوان را اعلام کردند.

اهدای عضو

عموی مهدی ادامه داد: وقتی خبر از مرگ مغزی مهدی به ما دادند و گفتند بهتر است اعضای بدن او را اهدا کنیم موضوع را با پدر ومادرش درمیان گذاشتیم. آنها هم وقتی مطمئن شدند که دیگر امیدی به بازگشت مهدی نیست رضایت خود را اعلام کردند.

دکتر ساناز دهقانی رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان سینا در این باره گفت: با انتقال بیمار مرگ مغزی به بیمارستان سینا و با تلاش پزشکان متخصص کلیه ها وکبد او به 3 بیمار نیازمند جان دوباره ای بخشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 608427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟