کشف نیم میلیون قرص‌ ترامادول در سمنان !

به گزارش رکنا ، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند چهار نفره قاچاق قرص‌های اعتیادآور در استان سمنان با تلاش مأموران انتظامی خبر داد.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، اطلاعات کامل از نحوه انتقال یک محموله بزرگ قرص‌های اعتیادآور به دست آمد و طی هماهنگی‌های انجام‌شده در عملیاتی با همکاری مأموران انتظامی شهرستان شاهرود، تعداد ۵۲۰ هزار عدد قرص‌های اعتیادآور ترامادول کشف شد.

عملیات مسلحانه پلیس سمنان با پلیس سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از هلاکت سوداگران مرگ و کشف ۹۱۱ کیلوگرم تریاک در عملیات مسلحانه با پلیس استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

حسنی گفت: در عملیات مسلحانه و مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان، این محموله مواد مخدر کشف شد و چهار قاچاقچی مواد مخدر به هلاکت رسیدند.

وی بیان کرد: علاوه بر این، دو دستگاه خودروی سواری توقیف و دو قبضه سلاح کلاش با تعداد قابل‌توجهی مهمات مربوط به آن نیز کشف شد.

توقیف کامیونت حامل احشام قاچاق در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین با بیان اینکه محموله ۳۵۰ میلیون ریالی احشام قاچاق در شهرستان میامی توقیف شد، افزود: یک دستگاه کامیونت در خروجی شهر، برای بررسی بیشتر متوقف شد که با توجه به عدم ارائه هرگونه مدرک و سند قانونی توسط راننده در بازرسی خودرو ۱۶ رأس گوسفند قاچاق کشف شد.

حسنی خاطرنشان کرد: خودروی حامل احشام قاچاق با هماهنگی‌های لازم قضایی توقیف و احشام کشف‌شده به مراجع ذی‌صلاح منتقل شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟