اقدام باورنکردنی یک مرد عربستانی با کوسه نهنگ! + فیلم
حجم ویدیو: 7.68M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09

به گزارش رکنا،ویدئویی که یک مرد عربستانی را در حال پریدن و سوارشدن بر پشت یک کوسه نهنگ غول پیکر  ( Whale shark )  نشان می‌دهد، به ویدئویی خبرساز تبدیل شده است. در این ویدئو یک مرد که نامش «زاکی ال صباحی» اعلام شده از قایق تفریحی خود به روی یک کوسه نهنگ پریده و سوار این حیوان می‌شود.

این ویدئو توسط یکی از دوستان زاکی در سواحل شهر ینبع، یکی از شهر‌های ساحلی دریای سرخ در عربستان سعودی تهیه شده است. ظاهرا چند کوسه نهنگ به بندر نزدیک شده بود که زاکی سوار یکی از آن‌ها شد. در این قایق علاوه بر زاکی دو دوست او نیز حضور داشتند.

کوسه نهنگ سواری توسط مرد گردشگر

در ویدئویی که تهیه و منتشر شده است لحظه پرش و سوار شدن مرد عربستانی روی این کوسه نهنگ را نشان می‌دهد. در این ویدئو دو کوسه نهنگ آرام آرام به قایق تفریحی زاکی نزدیک می‌شوند. لحظاتی بعد او در حالی که بالای قایق ایستاده خود را آماده پرش روی کوسه نهنگ اول می‌کند، اما بلافاصله منصرف شده و منتظر کوسه نهنگ دوم می‌ماند. در این ویدئو مشاهده می‌شود زاکی روی این حیوان پریده و سوار آن می‌شود. او برای لحظاتی در حالی که سوار بر پشت کوسه نهنگ و روی آب حرکت می‌کند دیده می‌شود.

کوسه نهنگ سواری در سواحل عربستان

در این ویدئو صدای یکی از دوستان زاکی شنیده می‌شود که بلند فریاد می‌زند: «مراقب باش، می‌تواند تو را به اعماق آب ببرد.»

انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. یکی از کاربرانضمن انتقاد از این این مرد ماجراجوی عربستانی نوشت: «این گونه ماجراجویی‌ها موجب ترس و وحشت این حیوانات می‌شود. عجیب است که اسب سواری، شتر سواری برای انسان کفایت نمی‌کند و حالا سوار بر حیوانات دریایی می‌شود.»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 597691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟