مرگ دختر 8ماهه که داخل ماشین رها شده بود از گرما + فیلم
حجم ویدیو: 5.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

به گزارش رکنا،پلیس محلی آمریکا روز سه شنبه جسد کودک ۸ ماهه‌ای را که در یک خودرو در شهر «چساپیک» واقع در ایالت ویرجینیا پیدا کرد. پلیس این دختر را در بلوک ۹۰۰ در جاده اَدوِنچر در دیپ کریگ در اسعت ۱۲.۳۵ دقیقه ظهر پیدا کرد. پلیس پس از پیدا کردن این نوزاد تازه متولد شده متوجه شد که کودک چندین ساعت است که در خودرو رها شده است.

کشف جسد کودک 8 ماهه در خودرو

پس از پیداشدن خودرو اورژانس محلی در محل حاضر و اقدام به انجام کمک‌های اولیه کردند. این کودک سپس به بیمارستان منتقل، اما پزشکان اعلام کردند که پیشتر جانش را از دست داده است. یک کارآگاه پلیس روز چهارشنبه به رسانه‌ها گفت که قرار است با انجام کالبدشکافی علت دقیق مرگ این کودک مشخص شود. پلیس هنوز نام کودک فوت شده را اعلام نکرده است. پلیس همچنین از اعلام صاحب خودرو که کودک در آن پیدا شد خودداری کرده است. هنوز هیچ فردی در این رابطه توسط پلیس بازداشت نشده است. همچنین مشخص نیست آیا این کودک توسط والدینش در خودرو رها شده بودند.

مرگ مرموز و نامشخص کودک 8 ماهه در خودرو

مرگ این کودک بیگناه در حالی رخ می‌دهد که بنا به اعلام یک گروه وکالت KidsAndCars.org امسال تاکنون ۱۴ کودک بر اثر رهاشدن در خودرو و گرمای شدید جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که سالیانه بطور متوسط تعداد ۳۹ کودک در آمریکا بر اثر حادثه مشابه جان خود را از دست می‌دهند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 592080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟