باتری موبایل خانه مرد تهرانی را به آتش کشید / همه اعضای خانواده خواب بودند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران با اعلام این خبر گفت: اواخر هفته گذشته آتش سوزی خانه ای در طبقه هشتم بلوک A5 شهرک شهید بهشتی تهران رخ داد که همسایه ها با مشاهده این آتش سوزی در ساعت 5:15 صبح در تماس با سازمان آتش نشانی درخواست کمک کردند.

آتش سوزی خانه با گوشی موبایل

وی افزود: اهالی داخل خانه که در خواب بوده و متوجه آتش سوزی نشده بودند با حضور آتش نشانان از مرگ نجات پیدا کردند اما همه لوازم داخل خانه در آتش سوخت.

سرهنگ مرادی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد که یکی از اهالی داخل خانه قبل از خواب، گوشی موبایل  را به شارژ زده و این تلفن همراه پس از اینکه 100 درصد شارژ می شود چون هنوز به برق متصل بوده جرقه زده و رویه مبل با توجه به جرقه و گرم شدن گوشی دچار آتش سوزی شده و آرام آرام این آتش سوزی شعاع بیشتری را در برمی گیرد.

توصیه برای شارژ کردن گوشی موبایل

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عنوان کرد: آتش نشانان نیز در این حادثه تاکید داشتند که هیچ وقت گوشی موبایل را روی مبل یا فرش برای شارژ شدن تلفن های همراه قرار ندهند و گوشی موبایل پس از 95 درصد شارژ شدن از برق کشیده شود و تلفن همراه را روی سطح شیشه ای برای شارژ شدن قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 577498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟