پدر شیشه ای خانه و خانواده اش را به آتش کشید / در ملایر رخ داد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از آتش‌سوزی یک خانه بر اثر توهم ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه توسط پدر خانواده در ملایر خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی  اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره آتش‌سوزی منزل در یکی از روستاهای همجوار شهر ملایر، مامورین کلانتری 12 بلافاصله در صحنه حاضر شدند .

وی افزود: با بررسی مامورین از علل وقوع این حادثه مشخص شد که پدر خانواده بر اثر مصرف مواد مخدر شیشه دچار توهم شده و در درگیری خانوادگی اقدام به آتش زدن منزل خود با بنزین کرده است .

آتش‌سوزی خانه با توهم ناشی از مصرف شیشه توسط پدر در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: بر همین اساس مقادیری از لوازم منزل دچار حریق شده و سوخته است و به دنبال آن با تلاش صورت گرفته، این آتش مهار شد و طی هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضائی، پدر این خانواده توسط مامورین این یگان بازداشت شد .

وی گفت: متاسفانه شاهدیم که شیوع مصرف مواد مخدر مرگ آور صنعتی و توهم زاها، سلامت روح و روان افراد را در معرض آسیب جدی و نابودگری قرار داده به نحوی که دیگر فرد قادر به تصمیم گیری صحیح در زندگی نیست و خانواده خود را در معرض نابودی قرار می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟