به گزارش رکنا،شهروندان عزیز و ارجمند بیش از دو ماه از مبازره ما و شما با بیماری ویروسی موسوم به کرونا میگذرد ، جامعه پزشکی و پرسنل بیمارستانی بعنوان سربازان خط مقدم این جنگ تا اکنون از کوچکترین خدمتی دریغ نکرده و نخواهند کرد و در این راه با افتخار در اقصی نقاط کشور عزیزمان جان همکاران ما نثار سلامتی مردم عزیزمان شده است ، خسته نخواهیم شد بلکه با همدلی و پشت گرمی همه افراد جامعه تا ریشه کن کردن این دشمن لحظه ای غفلت و کوتاهی نخواهیم کرد که این مهم را از وظایف ذاتی خود میدانیم.

متاسفانه در فضای مجازی و کانالهای غیر رسمی شایعاتی مبنی بر فروش ماسکهای بیمارستان توسط یکی از همکاران داروساز منتشر شده است ، انتشار کذبیات فوق صرفا بر اساس بی اخلاقی رسانه نماهایی صورت گرفته است که هیچ گونه سند و مدرکی دال بر صحت ادعاهای خود ارائه نداده اند و صد البته به دلیل کذب بودن ادعا سندی نیز وجود نداشته و نخواهد داشت.

جامعه پزشکی خارج از وظایف ذاتی خود به وظایف انسانی خویش نیز پایبند است ، کمکهای همکاران عضو نظام پزشکی در شهرستان بوکان منجر به خرید هزاران ماسک و اهدای آن به بیمارستان شده است ، شایان ذکر است همکار قربانی ما جزو خیرین بوده و مبلغ قابل توجهی از این کمکها را متحمل شده اند.

به تک تک شهروندان عزیزمان اطمینان خاطر میدهیم که موضوع فوق از پایه و اساس کذب بوده بلکه آمار و مستندات ماسک ، دستکش ، ضد عفونی کننده ها و ‌‌‌... بطور مکتوب در بیمارستان و شبکه بهداشت موجود بوده و از نظر فنی سواستفاده از این محصولات امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان نظام پزشکی به عنوان سازمانی که دفاع از حقوق کادر درمان و همچنین مردم را وظیفه خود میداند حق پیگیری قانونی اینگونه کذبیات را برای خود محفوظ میدارد ، سلامت روانی و آرامش اجتماعی بالاتر از هر مهم دیگریست که مخلان این اصل را به قانون خواهیم سپرد. این سازمان ضمن تکذیب این شایعات و اعلام انزجار از هتک حرمت همکاران نظام پزشکی به مردم توصیه میکند که اخبار صحیح را از کانالهای مطمئن پیگیری کنند بلکه اتهامات فاقد سند و مدرک از هیچ شخص یا رسانه ای نپذیرند

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 563612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟