در این خانه باغ ها چه خبر بود؟ / پلیس در روزهای کرونایی فاش کرد

به گزارش رکنا،سرهنگ سلمان حیدری ر اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت از خانه‌باغ‌های اطراف شهر بوکان و نارضایتی شهروندان از این موضوع، شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی توانستند مخفیگاه این سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه اعضای این شبکه سه نفر بودند، افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۱۸ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شهرستان شدند، اظهار داشت: از این افراد به ارزش ۲ میلیارد ریال اقلام سرقتی کشف شد که به صاحبان آنها بازگردانده خواهد شد.

فرمانده انتظامی بوکان با تاکید بر لزوم توجه به نکات ایمنی و حفاظت از منازل و خانه‌باغ‌ها گفت: رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان فرصت سوء استفاده را از سارقان سلب می‌کند.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری است.

بوکان با ۲۵۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 550963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟