به گزارش رکنا، سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۱ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.

او از دستگیری یک مالخر اموال سرقتی در این ارتباط و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات پلیس در این زمنیه همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بابل، با تاکید بر مشارکت شهروندان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های امنیتی و انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟