پایان کار گوشی قاپ 17 ساله با 170 گوشی قاپی در بابل

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "سید محمود میرفیضی" فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و موبایل قاپی توسط یک جوان موتور سوار در سطح شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بابل با تشکیل تیمی عوامل پلیس آگاهی و کلانتری 11 با تقویت گشت های انتظامی و هدفمند حین انجام ماموریت در محدوده یکی از خیابان های شهر، سارق موبایل قاپ را حین سرقت و قاپیدن گوشی تلفن همراه یک شهروند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: سارق 17 ساله اهل و ساکن شهرستان بابل در تحقیقات و بازجویی پلیس به 170 فقره سرقت و موبایل قاپی در سطح شهرستان های بابل، قائم شهر، بابلسر و آمل اقرار کرد.

سردار میرفیضی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: همواره هشدارها و توصیه های پلیس برای کاهش و پیشگیری از وقوع جرم را جدی گرفته و نکات ایمنی و حفاظتی را در مراقبت از اموال خود رعایت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟