تست کرونای فرماندار اسلامشهر مثبت شد

به گزارش رکنا، عمران قریشی مسؤول روابط عمومی فرمانادری شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در پی ابتلا به ویروس کرونا شب گذشته در بیمارستان بستری شد.

وی افزود: فرماندار اسلامشهر که از چند روز گذشته دچار بیماری تنفسی شده و تحت نظر پزشکان قرار گرفته بود با انجام تست مربوط و مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایشات برای درمان شب گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر بستری شده است.

مسؤول روابط عمومی با آرزوی سلامتی و شفای کامل برای تمامی هموطنان مبتلا به ویروس کرونا از جمله فرماندار اسلامشهر، تأکید کرد: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح کشور و شهرستان اسلامشهر از همشهریان درخواست داریم از تردد‌های غیر ضروری و خروج از منزل خوداری کنند.

قریشی تصریح کرد: با تصویب شورای تأمین و کمیته مدیریت بیماری کرونا در شهرستان اسلامشهر ساعت کار واحد‌های صنفی از ۱۰ تا ۱۵ اعلام شده و فعالیت برخی از صنوف مانند تالارها، سفره خانه‌ها، قهوه خانه‌ها، قلیان سرا‌ها و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط ممنوع بوده و با هماهنگی بعمل آمده با اتاق اصناف و اداره اماکن نیروی انتظامی با واحد‌های صنفی که این محدودیت‌ها را رعایت نکنند ضمن معرفی به دستگاه قضایی واحد صنفی هم پلمپ می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بهترین و اثرگذارترین راه مبارزه با بیماری کرونا، عدم تردد و تجمع افراد در مراکز شلوغ و عمومی، شستشوی مداوم دست‌ها و رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟