دستگیری سارق با یک کیلو طلا در اصفهان

 به گزارش رکنا، سرهنگ "رضا محمدی" گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان "مبارکه" قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند رد پای یک سارق سابقه دار را در این سرقت به دست آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مبارکه" گفت: با شناسایی متهم، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: در این عملیات یک کیلوگرم طلاجات مسروقه از مخفیگاه سارق کشف و پس از اقدامات قانونی تحویل مال باخته شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: به شهروندان توصیه می کنیم از نگهداری طلاجات، سکه و پول نقد بسیار زیاد در منزل خود جداً پرهیز کرده و آن ها را یا به صندوق های امانات بانک ها بسپارند و یا در گاوصندوق هایی که به صورت مخفی در دیوار تعبیه می شوند، قرار دهند.

محمدی گفت: مردم با رعایت اصول ایمنی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس و همچنین صرف هزینه برای نگهداری اموال و دارایی های خود می توانند، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟