وحشتناک ترین اتفاق برای یک دختر در برنامه زنده تلویزیونی+ فیلم / مالزی
حجم ویدیو: 9.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30

به گزارش گروه ترجمه رکنا،دختر نوجوان مالزیایی در مسابقه زنده استعدادیابی با خبری ناگوار مواجه شد که انتشار آن در فضای مجازی با موجی از واکنش کاربران رو به رو گشت.

به تازگی ویدیویی در رسانه ها و فضای مجازی به انتشار گذاشته شد که لحظه غم انگیزی را که دختر 14 ساله در برنامه زنده تلویزیونی متوجه مرگ مادرش می شود را به تصویر کشیده است.

از قرار معلوم دختر 14 ساله پس از ارتباط زنده تلفنی با خانواده‌اش در حالی که آماده بود تا خبر خوش صعودش در مسابقه را به مادرش برساند متوجه شد او از دنیا رفته است.

به گفته رسانه های مالزی ، این دختر قصد داشت تا با برنده شدن و دریافت جایزه 28000 یورویی این مسابقه استعدادیابی آن را برای درمان مادر مریضش هزینه کند اما پس از قبولی در مسابقه هنگامی که با مادرش تماس گرفت تا خبر قبولی اش را به او بدهد متوجه شد مادر وی که مبتلا به دیابت بوده پس از مدتی رنج و درد بیماری جانش را از دست داده است.

ویدیویی که منتشر شده است لحظه غم انگیزی را که دختر جوان متوجه درگذشت مادرش می‌شود نشان می دهد.

در حالی که این دختر از شدت غم و اندوه می‌لرزد صدای دایی‌اش در آن طرف تلفن شنیده می‌شود که خطاب به او می‌گوید: مادرت گفت که قوی باشی، چون از این به بعد تو باید مراقب خانواده‌ات باشی ما مادرت را دوست داشتیم، اما خدا بیشتر او را دوست داشت و از مادرت خواست تا نزدش برگردد. مادرت از دنیا رفت.

در این لحظه در حالی که اشک از چشمان این دختر سرازیر شده داوران حاضر روی استیج تلاش می‌کنند تا او را آرام کنند.

گفتنی است که انتشار این ویدیو تاکنون با بازدید و واکنش زیادی همراه بوده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 538817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟