حجم ویدیو: 1.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، نمایش خطرناک مرد جوان اهل مالزی که اقدام به پرش به همراه دخترش از بالای یک پل Bridge کرده بود با انتقاد شدید کاربران همراه شد. " رد‌ها رزلان " ۳۰ ساله در حالی که یک طناب به دور کمرش بسته بود و دختر ۲ ساله‌اش را در آغوش داشت از بالای یک پل در منطقه کوالاکوبا بهارو به پایین پریده بود.

در ویدئویی که در اینستاگرام Instagram منتشر شده بود این مرد جوان در حالی که دخترش را در آغوش داشت پس از چند قدم رفتن به عقب از ارتفاع ۶۰ متری به پایین پریده بود. انتشار این ویدئو در اینستاگرام با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران با درج کامنت‌هایی وحشت خود را از این اقدام خطرناک مرد جوان ابراز کردند. یکی از کاربران نوشت: " این ورزش Sport یک ورزش خطرناک است. چطور یک کودک ۲ ساله خردسال پس از انجام آن می‌تواند بگوید حالم خوب است. شرم بر پدر این کودک که این چنین جان فرزندش را در معرض خطر قرار داد. "

همچنین کاربر دیگری در کامنتی نوشت: " امیدوارم همه آن‌هایی که مقصر بودند مورد محاکمه قرار گیرند. از پدر این کودک گرفته تا کمپانی‌ای که اجازه داد او این اقدام خطرناک را انجام دهد. "برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 506165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟