درگیری جنجالی هنگام برگزاری مسابقات بدنسازی کرج / برادر روح الله داداشی چه کرد؟ + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 16.68M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

به گزارش رکنا، درگیری زمانی آغاز شد که مربی یکی از بدنسازان به رای داوران اعتراض و شروع به فحاشی و درگیری فیزیکی با عوامل برگزار کننده این مسابقات کرد.

به گزارش خبرنگار رکنا، این قائله با دخالت علی داداشی - برادر مرحوم روح الله داداشی - پایان یافت و مربی معترض سالن ترک کرد.

مسابقات قهرمانی استان البرز موسوم به البرز کلاسیک جمعه گذشته یعنی هشتم شهریور ماه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که البته با استقبال قابل توجهی نیز از طرف علاقمندان به این رشته ورزشی همراه بود.

مسابقات بدنسازی کرج

این مسابقه البته میزبان جمع کثیری از قهرمانان نامدار کشورمان هم بود. در تصویر بالا علی داداشی، برادر مرحوم روح الله داداشی را مشاهده می فرمایید در کنار سردار حمید حیدرخانی رییس هیات پرورش اندام البرز و البته استاد حجت محمدی از معماران اصلی پرورش اندام کشورمان.

مسابقات بدنسازی کرج

یکی از اتفاقات عجیب این مسابقه اما در رشته فیزیک رخ داد؛ جایی که مربی یکی از ورزشکاران از چهارم شدن شاگرد خود عصبانی شده و حتی برای دقایقی مسابقه را متوقف کرد.

مسابقات بدنسازی کرج

تجلیل از قهرمانان نامدار کشورمان اما یکی از اتفاقات مبارک مسابقات بدنسازی استان البرز بود. محسن صمدی و مرتضی اویسی قهرمانان سابق ایران و جهان دو تن از این بزرگان بودند که توسط سردار حیدرخانی از آن ها تجلیل شد.

مسابقات بدنسازی کرج

در لابه‌لای نمایش بدنسازان جوان، میان برنامه های جذاب و شادی نیز برای حاضرین در سالن ترتیب داده شده بود. نواختن موسیقی جنوبی یکی از جالب ترین این برنامه ها بود.

مسابقات بدنسازی کرج

یکی از زیباترین صحنه های این مسابقه اما در جایی رقم خورد که وحید اکبرزاده سرمربی تیم ملی کشورمان با حجت محمدی معمار و مربی قدیمی پرورش اندام کشورمان با یکدیگر روبرو شدند. اکبرزاده که از دیدار مربی قدیمی خود به وجد آمده بود بوسه ای بر دستان محمدی زد که قاب نامدگار آن را در تصویر بالا مشاهده می فرمایید.

مسابقات بدنسازی کرج

تصویر تماشایی بالا اما مربوط به فیگور شکم ورزشکاران رشته بادی کلاسیک است که به زیبایی هرچه تمام تر توسط عکاس خبرگزاری رکنا ثبت شده است.

مسابقات بدنسازی کرج

سعید براتی داور پر آوازه کشورمان هم یکی از داوران مسابقات بدنسازی استان البرز و در واقع سر داور این رقابت بود.

مسابقات بدنسازی کرج

مربیان زحمتشکش استان البرز نیز پا به پای قهرمانان در این مسابقه شرکت کرده بودند. تصویر بابا یکی از این مربیا ن را می بینند که در کنار شاگرد خود، پس از کسب مدال در بک استیج این مسابقات مشاهده می فرمایید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟