حجم ویدیو: 5.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

به گزارش گروه ترجمه رکنا، نگهبان زندان در برزیل مردی زن نما را که قصد فرار از زندان داشت شناسایی و دستگیر کرد.

در ویدیو منتشر شده نشان می دهد که نگهبان زندان زن جوانی را وادار می کند تا لباس هایش را در بیاورد و برهنه شود. ماموران پلیس که شاهد ماجرا بودند سعی داشتند جلوی مامور زندان را بگیرند که ناگهان زن جوان شروع به در آوردن لباس ها و ماسک صورتش کرد و ماموران با دیدن یکی از زندانیان که سعی داشت با قالب زنانه از زندان فرار کند به شدت متعجب و حیرت زده شدند.

به گفته رئیس زندان، سالانه زندانیان زیادی با شگرد های گوناگون سعی در فرار از زندان دارند به طور مثال یکی از زندانیان که به جرم قتل دستگیر شده بود با لباس زنانه و استفاده از شکم مصنوعی خودش را یک زن باردار که برای ملاقاتی آمده بود جای زد که بتواند فرار کند اما خوشبختانه ماموران زندان متوجه شدند و جلویش را گرفتند.

زندانی که مامورزندان با لباس زنانه او را حین فرار گرفت متهم به خرید و فروش موادمخدر بوده و محکوم به 73 سال زندان نیز بوده است که سعی داشت از زندان فرار کند اما خوشبختانه زیرکی مامورزندان او را لو داد.

به گفته مامورزندان، پاهای سیاه و بدن برنزه متهم که با پوست صورتش همخوانی نداشت یکی از علل شک برانگیز او بود اما وقتی متوجه راه رفتن مشکوک متهم شد که مانند زن ها حرکت نمی کند و با عجله قصد فرار دارد موجب شد تا وی با شناسایی متهم او را وادار به برهنه شدن بکند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 494618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟