شکایت زنان مستاجر به دادگاه‌های فدرال آمریکا به دلیل سوء استفاده جنسی از سوی مالکان خانه این روزها به موضوعی فراگیر در این کشور تبدیل شده است.

اخیرا‎ دست‎کم ۶ زن در شهر سن دیگو کالیفرنیا اعلام کردند که از سوی مالک خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنند مورد آزار جنسی قرار گرفته‎اند.

یکی از زنان به پلیس گفت که هم باید به این مرد شیطان صفت - صابخانه - پول می دادم و هم او را شبها تحمل می کردم.

دادستانی فدرال بر این باور است که مالک خانه زنان آسیب پذیر و بی خانمان را طعمه‌ افکار شیطانی خود قرار می‌داده است.

دستیار دادستان می‌گوید: مالک خانه بودن مجوزی برای سوء استفاده جنسی از زنان آسیب پذیر محسوب نمی‌شود.

در ماه ژوئن اولین گزارش در دادگاه فدرال سن دیگو ثبت شده بود که از مالک یک خانه به دلیل ۱۰ مورد آزار جنسی شکایت شد.

در بسیاری از موارد قربانیان از سوی مالک در صورت مقاومت در برابر خواسته‌های خود به خالی کردن خانه تهدید می‌شدند.

یکی از قربانیان در صحبت‌های خود در دادگاه فدرال گفته که مالک آپارتمان بدون اجازه وارد خانه او شد و رفتار غیر اخلاقی از خود نشان داد.

یکی از قربانیان این پرونده در مصاحبه با شبکه ان‎بی‎سی می‎گوید در صورتی که هر یک از زنانی که هدف افکار شیطانی مالک خانه قرار می‌گرفتند و خواسته‎هایش را اجابت نمی‌کردند با رفتار انتقام جویانه و تهدید آمیز مواجه می‌شدند.

آزار جنسی مستاجران از سوی مالکان خانه در آمریکا/ان‎بی‎سی: از سال ۲۰۱۷ ده‎ها پرونده شکایت مستاجران از مالکان خانه به ثبت رسیده است.

مدیر دادگستری "سن دیگو" نیز گفت، دادخواست فدرال علیه فرد خاطی زنگ هشداری برای سوء استفاده جنسی مالکان از مستاجران به شمار می‌آید. دادن کلید خانه به مستاجر مجوزی برای سوء استفاده جنسی از فرد نیست.

فرد خاطی تنها مالک خانه‌ای نیست که از سوی قربانیان مورد شکایت قرار می‌گیرد. این اقدام قانونی بخشی از موضوع سوء استفاده جنسی مالکان از مستاجران در سراسر آمریکا است.

بر اساس اطلاعات دفاتر دادگستری در آمریکا، از ماه اکتبر سال ۲۰۱۷، ده‎ها پرونده مشابه شکایت مستاجران از مالک به دلیل سوء استفاده جنسی به ثبت رسیده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟