حجم ویدیو: 4.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط یک مامور پلیس محلی در هندوستان از بالای آبشار را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در منطقه «لوناوالا» رخ داد این مامور پلیس که در حال انتقال یک جسد به سمت دیگر آبشار بود ناگهان به پایین سقوط کرد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو چند نفر به همراه این مامور پلیس را که در تلاش برای انتقال جسد یک مرد به سمت دیگر آبشار هستند نشان می‌دهد. در حالی که یکی از این افراد با طنابی که به بدن پلیس بسته شده است تلاش می‌کند تعادل او را در وسط آبشار حفظ کند ناگهان این مامور به پایین سقوط می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که شدت جریان آب موجب لغزش مامور می‌شود و او با وجود تلاش فردی که سعی می‌کند با کشیدن طناب مانع سقوط شود به پایین پرتاب می‌شود.

در حالی که این ویدئو پس از سقوط مامور پلیس به اتمام می‌رسد، اما به گزارش رسانه‌های محلی هندوستان این مامور با کمک افراد حاضر در بالای آبشار از مرگ نجات پیدا کرده است.

گفتنی است؛ هنوز هویت جسدی که این افراد در حال انتقال به سمت دیگر آبشار بودند مشخص نشده است و معلوم نیست چطور جانش را از دست داده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 494252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟