نیمار از اتهام تجاوز جنسی تبرئه شد+عکس

چندی پیش بود که «ناجیلا ترینداده مندس دسوزا»، مدل برزیلی مدعی شد که در تاریخ 15 می برای ملاقات «نیمار جونیور» به فرانسه سفر کرده اما در عین ناباوری مورد تجاوز ستاره برزیلی قرار گرفته است. گر چه نیمار در همان ساعت اولیه با انتشار غیرقانونی چت‌های خصوصی‌اش با این مدل، ادعای تجاوز را رد کرد اما این تکذیبه موثر واقع نشد و تحقیقات پلیس در مورد این ادعا آغاز شد.

حال پلیس سائوپائولو پس از بررسی اولیه شکایت، به این نتیجه رسید که مهاجم برزیلی در این پرونده مجرم نیست. افسر «جولیانا لوپز بوساکوس» در گزارش خود اعلام کرده که دلایل کافی مبنی بر متهم بودن نیمار در این پرونده وجود ندارد.

طبق گفته روزنامه «فولا د سائوپائولو» این افسر در اظهارات ترینداد تناقضات زیادی مشاهده کرده و در نهایت به این نتیجه رسیده که نیمار جرمی مرتکب نشده است. البته این پرونده هنوز به طور کامل مختومه نشده و بازرسان اداره پلیس ۱۵ روز فرصت دارند که رای به تحقیقات بیشتر برای پیدا کردن مدارک جدید بدهند‌.

افسر لوپز در آغاز ماه جولای سی روز فرصت بیشتر خواست تا پرونده را بیشتر بررسی کند و به مشاهده تصاویری که توسط هتل محل اقامت مدل برزیلی در پاریس بپردازد، زیرا ناجیلا ترینداد مدعی بود در آن هتل مورد حمله نیمار قرار گرفته و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است اما تحقیقات بدون نتیجه جدید و خاصی به پایان رسید. رونوشت سه تحقیق جدید که پیرامون این پرونده باز شد هم به تحقیق اصلی ضمیمه شده است.

در این بین نیمار تنها ممکن است به دلیل انتشار چت‌های خصوصی‌اش با این مدل برزیلی در فضای مجازی متهم شناخته شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 493329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟