سیلاب راه ارتباطی بیش از ۲۰ روستا در جیرفت و عنبرآباد را مسدود کرد

به گزارش رکنا، مسعود جمیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق کوهستانی سبب جابه‌جایی سنگ‌های بزرگ و انتقال آنها به بستر راه‌های روستایی شده است.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران شب گذشته در ارتفاعات شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد و قلعه‌گنج سبب خسارت به راه‌های روستایی بیش از 46 روستا شد، عنوان کرد: هم اکنون به علت جاری شدن سیلاب در بخش‌های جبالبارز و مردهک راه ارتباطی 21 روستا که بیشتر در مناطق کوهستانی هستند مسدود شده است.

جمیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت دستگاه سنگین راهداری از جمله لودر و گریدر به محورهای خسارت دیده در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اعزام شده است گفت: امیدوارم به‌زودی تردد در تمامی روستاهای این منطقه باز شود.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به مفقود شدن یک کودک در دهستان میجان جیرفت افزود: یک دستگاه لودر با درخواست ستاد بحران به این منطقه اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه هر منطقه‌ای که نیاز به تیغ‌زنی داشته باشد امکانات راهداری به آنها تعلق می‌گیرد گفت: گشت‌های راهداری برای برآورد خسارت به مناطق حادثه دیده اعزام شده‌اند و به‌زودی میزان این خسارات برآورد می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟