زن 240 کیلویی پس از مرگ دردناک مادر و پدرش 163 کیلو از وزنش آب رفت+ تصاویر عجیب

یکی از بزرگترین و مهم ترین معضلات این روزها در هر جامعه ای، چاقی و افزایش بی رویه وزن می باشد که به دلیل آسان شدن فرایند انجام کارها به واسطه تکنولوژی و به دنبال ان بی تحرکی به سراغ برخی از ما آمده است .

یکی از مبتلایان به این معضل خانم " شارون بلیک مور " انگلیس می باشد که در طی سال های 2011 الی 2012 دارای وزن بسیار زیاد 238 کیلوگرمی بود که زندگی او را همانند افراد چاق دیگر مختل کرده بود برای همین او به والدین خود قول داد تا لاغر شود.

"شارون" در سال 2010 مادرش را که دچار سرطان شده بود، از دست داد و دو سال بعد پدرش که همانند مادرش دچار سرطان شده بود او را تنها گذاشت و از دنیا رفت و این اتفاقات تلخ آغازی بود برای شروع متفاوت تر زندگی و عمل به قول هایی که به والدینش داده بود یعنی ازدواج ، به دنیا آوردن چندین فرزند و از همه مهم تر لاغر شدن.

پیش از این تصمیم لباس هایی که می پوشید، 8XL بودند که از برخی فروشگاه های آنلاین تهیه میشد چراکه به سادگی در فروشگاههای سطح شهر یافت نمیشد . علاوه بر تمام مشکلات جسمی بحث تاثیر روحی روانی چاقی او را درگیر اعتماد به نفس پایین و خجالت کرده بود مدام تصور اینکه اطرافیان به دلیل چاقی او را دوست ندارند آزارش میداد به همین دلیل او تصمیم سفت و سخت و بلند مدتی را گرفت تا میزان قابل توجهی وزن کم کند.

او با استفاده از رژیم غذایی و تمرین مداوم موفق به کاهش وزن سریع شد و حالا بعد از گذشت سال ها، 77 کیلوگرم وزن دارد اما همچنان ورزش را ادامه می دهد و این روزها همراه با دختر 15 ساله خود به باشگاه می رود و شعار او این است:" تمرین کردن و سلامت ماندن، سرگرم کننده است!"

داستان این مادر جوان 39 ساله در عین غمگین بودن، می تواند برای افرادی که دچار این نوع معضل هستند، بسیار الهام بخش باشد و مطمئنا پدر و مادر او به داشتن چنین فرزندی افتخار می کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکس لاغری (2)

کدخبر: 491097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟