حجم ویدیو: 6.33M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

روز گذشته در شهر آتن یونان زلزله‌ای به قدرت ۵.۱ ریشتر ساکنان شهر را به وحشت انداخت. اما واکنش جالب دو مجری در یک برنامه زنده تلویزیونی همزمان با وقوع زلزله، نکته جالبی بود که باعث واکنش کاربران شبکه‌های مجازی شد.

زمانی که زلزله رخ داد برنامه‌ای تلویزیونی با لرزش در حال پخش بود که مانیتور‌های روی صحنه تصاویر دوربین‌های نظارتی داخل شهر را نمایش می‌دادند.

در حین اینکه دو مجری مشغول گفت‌وگو بودند زلزله رخ داد و لرزش شدید دوربین‌ها گویای قدرت این زمین‌لرزه بود، اما تنها واکنش دو مجری، زدن لبخند به این زلزله و ادامه گفت‌وگو در مورد موضوع بحثشان بود.

گفتنی است؛ روز جمعه ۱۹ ژوئیه زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ درجه در مقیاس ریشتر شهر آتن، پایتخت یونان را لرزاند. بنابر داده‌های مرکز لرزه‌نگاری اروپا مرکز این زمین‌لرزه شهرک ماگولا در ۲۲ کیلومتری شمال غرب آتن بود. یک پس‌لرزه نیز چهل دقیقه بعد در پایتت یونان احساس شد و در پی این واقعه مردم آتن سراسیمه به خیابان‌ها ریختند.

وزارت بهداشت یونان گزارش کرده است دو نفر در اثر این حادثه جراحت سطحی برداشته‌اند. مرکز آتش‌نشانی آتن نیز گفته است تاکنون گزارشی فوری از تخریب یا مجروحیت افراد دریافت نشده است و موارد محدودی منحصر به نجات افراد از درون آسانسور‌ها بود.

بنابر گزارش‌های اولیه، آثار تاریخی پایتخت یونان از جمله معبد آکروپولیس سالم هستند و خسارتی متوجه آنان نشده است. مانولیس اسکوردیلیس، زمین‌شناس، به تلویزیون استار تی‌وی یونان گفته است به دلیل نزدیکی عمق زمین‌لرزه به سطح زمین این زلزله خیلی شدید احساس شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 490533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟