حجم ویدیو: 4.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

به گزارش رکنا ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است درگیری شدید یک مسافر داخل هواپیما با ماموران پلیس در فرودگاه سیدنی استرالیا را به تصویر می‌کشد. این مسافر ۲۶ ساله که هویتش مشخص نشده است، پس از آنکه برای یکی از مهمانداران هواپیما ایجاد مزاحمت کرد حین دستگیری با پلیس درگیر شد. این حادثه بعدازظهر روز شنبه و در هواپیمایی که از سیدنی به ملبورن استرالیا پرواز می‌کرد رخ داد.
این ویدئو چند مامور پلیس را در حالی که تلاش می‌کنند این مسافر را از داخل هواپیما به بیرون منتقل کنند نشان می‌دهد. ماموران پلیس پیش از برخاستن هواپیما از روی باند از این مرد جوان خواستند با آن‌ها هواپیما را ترک کنند. این مرد جوان ضمن رد خواسته ماموران با آن‌ها درگیر شد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این مرد جوان حین درگیری با پلیس فرودگاه ناگهان با سر دو ضربه شدید به سر و صورت یکی از ماموران وارد و او را روی کف هواپیما نقش بر زمین می‌کند."
سخنگوی شرکت هواپیمایی جت استار در گفتگو با خبرنگاران استرالیا گفت: "خدمه ما تلاش کردند این مرد جوان را آرام کنند، اما رفتار‌های نامناسب او داخل هواپیما ادامه پیدا کرد. در ادامه آن‌ها ناچار شدند پلیس فرودگاه را در جریان قرار دهند. این مرد پس از درگیری با ماموران سرانجام از هواپیما اخراج شد."
بنا به گفته مسافران دو مامور پلیس در این درگیری مجروح شدند. سخنگوی پلیس فرودگاه نیز در این باره گفت: " یک مرد ۲۶ ساله داخل هواپیمایی که قرار بود به ملبورن پرواز کند موجب بی‌نظمی شد. ماموران پلیس تلاش کردند این مرد جوان را از داخل هواپیما به بیرون منتقل کنند که با مقاومت او مواجه شدند. این مرد با حمله‌ور شدن دو مامور پلیس را مجروح کرد. مجروحیت این دو مامور سطحی بود و آن‌ها در فرودگاه مورد درمان قرار گرفتند."
گفتنی است؛ پس از بازجویی از این مرد جوان قرار است او به دادگاه روانه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟