سیل 150 خانه در کلات را زیر گل و لای برد

 ۱۵۰ منزل مسکونی در بارندگی ۱۵ دقیقه ای روز شنبه کلات به دلیل وقوع سیلاب زیر گل و لای رفتند و امداد رسانی به این منازل در حال انجام است.

بارش‌های رگباری روز گذشته در کلات موجب ایجاد خسارت به منازل مسکونی و زیرساخت‌های خدماتی از جمله قطع موقت برق و گاز در برخی مناطق این شهرستان شد.

از صبح امروز نیروهای امدادی در کنار نیروهای مردمی در حال امداد رسانی به منازل سیل زده هستند و با توجه به تداوم بارندگی از مردم خواسته شده با دقت بیشتری در جاده‌ها تردد داشته باشند و از حضور در مسیل ها و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی در همین رابطه در گفتگو با رادیو خراسان اظهار کرد: خوشبختانه بارش‌های روز گذشته در کلات خسارت جانی نداشت و تنها به تعدادی از منازل مسکونی خسارت وارد شد است.

اسماعیل بهمن آبادی افرود: ۴ تیم امدادی از مشهد به کلات اعزام شده‌اند و مشغول خدمت رسانی به سیل زندگان هستند و اقلام امدادی از جمله چادر، پتو، موکت و بسته‌های غذایی نیز میان سیل زدگان توزیع شده است.

وی گفت: علاوه بر کلات بارش باران به ساکنان برخی شهرهای سرخس، درگز، جوین و تربت جام نیز خسارت شده است و در این مناطق نیز نیروهای امدادی حضور دارند و مشغول ارائه خدمات هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به رعد وبرق در هنگام بارش‌ها از ساکنان خراسان رضوی درخواست می‌کنیم نکات ایمنی را برای جلوگیری از برخورد صاعقه رعایت کنند.

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟