جراحت ۱۲ نفر در جاده‌های استان سمنان/ ترافیک نیمه سنگین است

سرهنگ تقی کبیری ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۱ تصادف جرحی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: این حوادث خوشبختانه فوتی در برنداشت اما باعث مجروح شدن ۱۲ نفر در محورهای مواصلاتی استان سمنان شد که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۲۶ تصادف خسارتی نیز اتفاق افتاده است، اضافه کرد: پرهیز از رفتارهای مخاطره‌آمیز، رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئن از مواردی که می‌تواند از بروز خسارت‌های مالی پیشگیری کند لذا توصیه می‌شود رانندگان با هوشیاری طی مسیر کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه ترافیک در لاین برگشت مشهد-تهران نیمه سنگین گزارش می‌شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه در آخرین روز تعطیلات نوروزی قرار داریم حجم زیادی از مسافران در مسیر برگشت هستند لذا از رانندگان می‌خواهیم تا با خونسردی و آرامش در مسیر تردد کنند تا از بروز تصادفات زنجیره‌ای پیشگیری شود.

کبیری بابیان اینکه چهار محور در استان سمنان مسدود است، تصریح کرد: شاهرود-آزادشهر، طرود-معلمان، چاشم-خطیرکوه، پرور-پشتکوه به دلیل سیلاب و وریزش کوه از سوی پلیس‌راه مسدود اعلام‌شده است لذا رانندگان می‌بایست از هر گونه تردد در این محورها خودداری و برای رسید به مقصد از محورهای جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به شلوغی جاده‌ها چنانچه رانندگان الزام به رسیدن مقصد در این روز ندارند توصیه می‌شود که اقامت کرده و صبح فردا به مسیر خود ادامه دهند.

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟