وقوع ۱۷ سانحه تصادف خسارتی در استان سمنان/ترافیک پرحجم و روان است

سرهنگ تقی کبیری ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۷ سانحه خسارتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: عدم رعایت فاصله طولی و توجه به جلو از جمله مهم‌ترین دلایل ایجاد تصادف‌های خسارتی است لذا از مسافران نوروزی تقاضا می‌شود برای پیشگیری از خسارت‌های مالی حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته هفت سانحه جرحی در محورهای استان سمنان ۱۰ مجروح برجای گذاشت، اضافه کرد: مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند که خوشبختانه باید گفت حوادث جرحی و خسارتی شبانه روز گذشته فوتی در برنداشته است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان ترافیک در لاین برگشت مشهد-تهران را روان و پرحجم خواند و ابراز داشت: از مسافران نوروزی تقاضا می‌شود تا سفر خود را به‌روز آخر و ساعات انتهایی شب موکول نکنند زیرا ترافیک سنگین باعث خستگی و عدم هوشیاری رانندگان می‌شود.

کبیری در ادامه تصریح کرد: چهار محور شاهرود-آزادشهر، طرود-معلمان، چاشم-خطیرکوه و پرور-پشتکوه همچنان در استان سمنان مسدود هستند و از رانندگان تقاضا می‌شود که برای رسیدن به مقصد از محورهای جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه عمده تصادفات به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان رخ می‌دهد لذا از مسافران نوروزی می‌بایست برای رسیدن به مقصد شتاب نکنند و در اولین شهر پیش روی خود اقامت کرده و سپس با هوشیاری طی مسیر کنند تا از حوادث تلخ و جبران ناپذیر پیشگیری شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟