تردد در جاده‌های استان قزوین روان است، انسدادلاین جنوبی جاده رشت

سرهنگ نصرالله بیگلری  اظهار داشت: مسیر آزاد راه قزوین به رشت در لاین جنوبی در محدوده کیلومتر ۶۸ به علت طغیان رودخانه مسدود شده ولی لاین شمالی آن باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی بیان کرد: با کمک مأموران راهداری و پلیس راه عملیات بازگشایی در حال انجام است و امیدواریم تا پایان وقت امشب این مسیر نیز بازگشایی شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: عصر امروز هم پیش بینی شده که بارش‌ها آغاز شود و به علت لغزندگی جاده‌ها از رانندگان درخواست می‌کنیم در محورهای مواصلاتی استان با احتیاط حرکت کرده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ بیگلری گفت: در سایر محورهای مواصلاتی استان قزوین ترافیک روان است و هیچ مشکلی در عبور و مرور خودروها نداریم.

رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کنند

رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار داشت: بیشترین حوادث جاده‌ها مربوط به رعایت نکردن سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز و نداشتن فاصله از خودروی جلویی است که از رانندگان انتظار داریم ضمن توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی پس از اطمینان از باز بودن مسیرها با احتیاط کامل حرکت کنند.

وی بیان کرد: همچنین توصیه می‌شود پس از دو ساعت رانندگی در جاده‌ها با توقف در مجتمع‌های بین راهی، توقف گاه‌ها، و ۱۵ دقیقه استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

بیگلری اضافه کرد: بستن کمربند ایمنی سرنشینان جلو و عقب خودروها، صحبت نکردن با تلفن همراه، پر کردن باک خودرو، همراه داشتن آذوقه به میزان لازم و پوشاک گرم در سفرهای روزهای آینده ضروری است.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: از مسافران نوروزی و رانندگان انتظار داریم در بازگشت از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها و مدیریت در زمان بازگشت به سلامت به مقصد برسند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟