تصاویری ناراحت کننده از وضعیت سیل زده های گنبد کاووس و آق قلا +فیلم
حجم ویدیو: 3.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا اظهار کرد: وضعیت شهرستان آق قلا مناسب نیست و قسمت عمده ای از هشت روستای این شهرستان زیر آب است.وی افزود: با ورود حجم بی سابقه سیلاب ناشی از هدایت آب های بالادستی و همچنین سرریز آب سدهای شرق گلستان، این مناطق به محاصره سیلاب درآمده و وضعیت آنها اضطراری است.

ضمیر ادامه داد: هشت روستا مانند سید لر، تازه آباد، میرزاعلی یلیقی، چن سولی، سقر، کلاباد و سلاق یلقی مملو از آب بوده و آب روخانه داخل شهر هم به سطح پل رسیده و ظرفیت دیگری ندارد.

وی با بیان اینکه وضعیت اضطراری اعلام شده و به کسانی که در حاشیه رودخانه ها هستند گفته شده که این هشت روستا را تخلیه کنند، گفت: تاکنون مشکل جانی نداشتیم.

ضمیر خاطرنشان کرد: حجم بی سابقه سیلاب وارد شده به این مناطق، خارج از کنترل است و ماشین آلات سنگین مانند لودر و بولدرز قادر به فعالیت در این شرایط نیستند.

 در گفت و گو با یکی از اهالی سیل زده که یک پیرمرد ترکمن بود ، گفت : "از مسئولین هیچ کس نمی آید، رفته ایم فرمانداری تقاضای بیل مکانیکی کردیم ما رابیرون انداختند. مردم تا صبح نخوابیدند. از بخشدار هم خبری نیست."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 465706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟