نجات از مرگ هولناک 3 کودک و یک مادر از حلقه آتش ساختمان 5 طبقه +تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به محض دریافت این خبر در ساعت 15:12 دیروز، زنگ اعلام حادثه ایستگاههای 85 و 5 را به صدا درآورد و آتش نشانان این دو ایستگاه بهمراه تیم نجات 1 و همچنین تشک نجات و خودروی حامل دستگاه تنفسی را به خیابان خیابان حسام الدین، خیابان رنجبر روانه کرد.

محمد یزدانی افسر آماده ی منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل این حادثه، یکی از واحدهای مسکونی به مساحت حدود ۶۰ متر مربع در طبقه پنجم یک ساختمان 5 طبقه مسکونی دچار آتش سوزی شده و کاملآ شعله ور بود.

وی با اعلام این که شعله های آتش بسرعت در حال پیشروی و سرایت به واحدهای مجاور بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از تقسیم شدن به دو تیم حریق و نجات و انجام قطع گاز و برق ساختمان با کشیدن لوله های پر فشار آب آتش نشانی وارد ساختمان شدند و همزمان با جستجو در طبقات، به مهار و کنترل آتش پرداختند.

یزدانی تصریح کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود چهار نفر از اعضای یک خانواده که در معرض دود غلیظ و حرارت قرار گرفته بودند را با استفاده از دستگاه تنفسی از واحد مسکونی شان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

نجات چهار نفر در آتش سوزی یک ساختمان مسکونی

افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تاکید کرد: پس از اطمینان از خالی بودن ساختمان از سکنه و همچنین انجام تخلیه ی دود به وسیله فن های قوی، آتش نشانان هر 4 نفر نجات یافته شامل زن 28 ساله و دو پسر بچه ی 8، 1 ساله و یک پسر 3 ماهه را از ساختمان بیرون آورده و برای انجام معاینات بعدی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی ادامه داد: عوامل اورژانس پس از انجام معاینات اولیه اعلام کردند که حال عمومی اعضای این خانواده خوب است.

گفتنی است علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از طرف کارشناس آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟