حجم ویدیو: 5.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

هوشیاری دو سگ سلطنتی موجب شد تا جان صاحب آن‌ها که با مرگ فاصله‌ای نداشت، نجات پیدا کند. این دو سگ هنگامی که زن سالخورده و صاحب آن‌ها با نام «مائورین هتچر» (Maureen Hatcher) دچار حمله قلبی شد، بلافاصله از خانه بیرون رفتند و با ایجاد سر و صدا در مقابل درب خانه همسایه، او را از این اتفاق آگاه کردند.
«آلکساندرا ناسپولینی» پس از آنکه به سر و صدای سگ‌های همسایه‌اش در مقابل درب خانه‌اش مشکوک شد، بلافاصله به خانه مائورین مراجعه کرد و او را در حالی که در اتاق خواب خود افتاده بود و در جدال با مرگ بود، پیدا کرد.
ویدئویی که منتشر شده است، لحظه خروج این دو سگ از خانه و همچنین مراجعه آلکساندرا به درب خانه این زن سالخورده را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که لحظاتی بعد آلکساندرا سراسیمه به خانه همسایه‌اش مراجعه می‌کند. او پس از پیدا کردن مائورین بلافاصله با اورژانس پزشکی تماس می‌گیرد و آن‌ها موفق می‌شوند جان این زن سالخورده را نجات دهند.
آلکساندرا در این باره گفت: «من در پذیرایی نشسته بودم و مشغول نوشیدن قهوه بودم که ناگهان متوجه صدای سگ‌ها در مقابل درب خانه‌ام شدم. احساس کردم باید اتفاقی رخ داده باشد. بلافاصله خودم را به خانه مائورین رساندم. از سگ‌ها سوال کردم مائورین کجاست؟ آن‌ها مرا به داخل اتاق خواب راهنمایی کردند و من بعد از رسیدن به آنجا، مائورین را مشاهده کردم در حالی که نشانه‌های حمله قلبی را داشت روی تخت افتاده بود.»
ویدئویی منتشر شده نشان می‌دهد که آلکساندرا پس از رسیدن به درب خانه مائورین با گفتن «ببخشید» و چند بار زنگ زدن وارد خانه می‌شود. در ادامه ویدئوی تیم اورژانس در حال انتقال این زن به بیمارستان دیده می‌شوند.
گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ ۳ دسامبر در فلوریدای آمریکا رخ داد و مائورین پس از سه روز بستری و بهبودی حالش از بیمارستان مرخص شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 457282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟