مهار آتش در ساختمان قدیمی + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، این حادثه ساعت 09:50 دیروز رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن به سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 85 و 52 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران خود را به خیابان خوش، بالاتر از مرتضوی، نرسیده به خیابان مالک اشتر رساندند.

مهار آتش در ساختمان قدیمی

به گفته رحیم سلیمی فر افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی، در زیرزمین یک ساختمانی قدیمی و متروکه دو طبقه به مساحت تقریبی 50مترمربع که آتش سوزی رخ داده بود و دود و آتش به سرعت از طریق راه پله ها در حال سرایت به طبقات بالا، ساختمانهای مجاور و اتاقک برق در مجاورت این ساختمان بود.

مهار آتش در ساختمان قدیمی

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با بکارگیری نردبان دستی، تجهیزات خاموش کننده و دستگاه های تنفسی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

مهار آتش در ساختمان قدیمی

وی افزود: نیروهای عملیات با تلاش فراوان، آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آتش به ساختمان های همجوار جلوگیری به عمل آوردند.

مهار آتش در ساختمان قدیمی

در پایان، آتش نشانان به وسیله فن های فشار قوی، دود غلیظ محبوس شده در ساختمان را تخلیه و محل را کاملا ایمن سازی کرده و محل را تحویل عوامل انتظامی و برق داده و پایان مامورین خود را اعلام کردند

گفتنی است: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟