واحد مسکونی در حال ساخت گرفتار آتش شد + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در پی بروز این آتش سوزی و تماس های شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 13:51 روز گذشته بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاههای 55 و 102 را به محل حادثه Incident واقع در بزرگراه ستاری، خیابان باهنر، خیابان هجرت اعزام کرد.

واحد مسکونی در حال ساخت گرفتار آتش شد

ابراهیم نادرپور رئیس ایستگاه 102 سازمان آتش نشانی تهران گفت: اتاق خواب یکی از واحد ها در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه 25 واحدی در دست ساخت که لوازم و وسایل زیادی در آن قرار داشت، ناگهان دچار آتش سوزی شد.

وی با اعلام این که دود زیادی داخل ساختمان را فرا گرفته بود، افزود: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و پس از قطع برق و گاز ساختمان، باتجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی درمیان دود و آتش به داخل اتاق خواب این واحد مسکونی نفوذ کرده و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و لوله آبرسان به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

واحد مسکونی در حال ساخت گرفتار آتش شد

رئیس ایستگاه آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: نیروهای آتش نشانی پس از تلاش فراوان توانستند آتش را خاموش کرده و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری کنند.

نادرپور علت وقوع این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی ذکر کرد و گفت: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 449170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟