بیرون آمدن راننده سمنانی کامیونت از میان شعله های آتش+ عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان گفت: در پی تماس خودروهای عبوری در محور دامغان-سمنان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف دو خودرو کامیون خاور و تریلی در گردنه آهوان بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل موردنظر اعزام شدند و این حادثه در ساعت ۲:۵۰ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که پس از رسیدن نیروها در گام نخست اقدامات اولیه و ایمن‌سازی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در این حادثه کامیونت خاور براثر سرعت زیاد و عدم کنترل راننده از پشت با تریلی برخورد کرده و هم‌زمان طعمه حریق شده بود که این حادثه محبوس شدن راننده خاور در خودرو را به همراه داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان با بیان اینکه در این حادثه سرنشین خودرو خاور که مردی حدود ۵۵ ساله بود توسط نیروهای آتش‌نشانی امدادرسانی شد، ابراز داشت: علاوه بر آتش‌نشانی، اورژانس و نیروهای انتظامی نیز حضور داشتند که بعد از نجات وی توسط تجهیزات امداد و نجات فرد مصدوم به عوامل امدادی تحویل داده شد.

اسماعیل‌پور در ادامه تصریح کرد: یک دستگاه خودرو به همراه دو نفر آتش‌نشان برای امدادرسانی این حادثه حضور داشتند که با سرعت عمل و اقدام به‌موقع آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه عملیات با موفقیت به پایان رسید.

وی اضافه کرد: با توجه به برفی و بارانی بودن محورها از رانندگان تقاضا داریم تا سرعت مطمئن را رعایت و با رعایت قوانین راهنمایی رانندگی تردد کنند تا شاهد حوادث تلخ و بروز خسارات سنگین جانی و مالی به هموطنان نباشیم. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 451977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟