حجم ویدیو: 16.51M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29

محمد آقازاده در گفتگو با خبرنگار رکنا در خصوص شخصیت مرحوم احمدرضا دالوند تصویرساز و گرافیست برجسته کشور گفت: مهم ترین خاطره ام از ایشان تا آخرین لحظه زندگی اش این بود که با مرگ خود ثابت کرد چقدر انسان ها در این جامعه امروزی به یکدیگر نیاز دارند.

این روزنامه نگار در ادامه بیان کرد: مرحوم دالوند در کار هنری و روزنامه نگاری به قدری حرفه ای عمل می کرد که روزنامه های کشور را به وادی جدیدی کشاند و تحول عظیمی در مطبوعات ایجاد کرد. سبک روزنامه های مدرن را مدیون زحمات و افکار و اندیشه های ایشان هستیم.

وی تصریح کرد: این هنرمند Artist بزرگ حتی با فوت خود بار دیگر نشان داد که چقدر انسان ها به یکدیگر محتاج و نیازمند هستند و برای با هم بودن باید تلاش کنیم چون زندگی کوتاه و بی ارزش است.

وی افزود: به نظرم وی در تاریخ مطبوعات کشور به عنوان یک هنرمند اثرگذار باقی خواهند ماند و طی 30 سال گذشته کمتر فردی در مطبوعات وجود داشت که توانایی و قابلیت های آن مرحوم را داشته باشد.

آقازاده با اشاره به دغدغه های این هنرمند فقید کشور گفت: یکی از دغدغه های اصلی وی خلق آثار بزرگ و اثربخش بود زیرا همیشه دست به کارهایی می زد که توانایی و توانمندی خود را در عرصه هنر Art داشته باشد.

وی بیان داشت: توجه به فرهنگ و هنر همواره مد نظر این هنرمند بود و در طول عمرش تلاش کرد تا فرهنگ و هنر در کشور ارتقا یافته و در درجه و مرتبه بالایی قرار گیرد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدیه شایگان
آیا این خبر مفید بود؟